tirsdag 6. juli 2010

Status nå

Ventende.. Nå er søknaden på de tegningene jeg la ut i går inne hos kommunen, så alt vi kan gjøre, er jo rett og slett å vente.. :-p Håper det ikke tar for lang tid nå.. Leste i avisen i helgen at byggesaksavdelingen ba om at folk er tålmodige fremover.. Det var kommet inn så mange søknader nå pga nye regler som skulle gjelde fra 01.07. Håper bare de er kommet så lagt i vår søknadsprosess, at vi ikke blir berørt av de nye mengdene som har kommet inn! :-)

Det er en nabo som ikke er så fornøyd med at det kommer et nytt hus i nærheten, men vi HÅPER at det skal ordne seg til slutt! Kommunen har jo godkjent tomten til boligformål, og arkitekten har holdt seg innenfor de krav som er. Hvis kommunen mener vi må endre på noe, håper jeg ikke det blir for mye endringer.. Har så lyst å bo i det huset; huset vårt! :-)

Eldstejenten vår skal begynne på skolen til høsten, og da begynner hun på skolen der vi skal flytte til. Dét er jo en viktig grunn til at vi håper vi snart kommer i gang! Blir en god omvei å kjøre frem til vi flytter, ja! Alt går jo når man må, det hadde bare vært så deilig å vite hvor lenge vi må! :-)

Nå har jeg gitt en liten oppdatering på hvordan det går med byggeprosjektet vårt, men fremover nå blir det en del venting her også. :-) Kommer med nye oppdateringer når noe skjer. Håper ikke det blir for lenge til.. Trøsten får være at når vi kommer i gang, vil jeg ha masse mer å skrive om! ;-)

1 kommentar:

  1. Så deg inne på Fryd og glede bloggen. Ser du er ny her, det er forsåvidt jeg også. Vi kjøpte et hus i januar, men det er liksom litt halvferdig så vi driver på å planlegger og har masse prosjekter på gang. Ser du har skal igang med husprosjekt fra begynnelsen. Jeg legger meg som følger, blir spennende å følge med på hvordan det blir til slutt.
    Klems

    SvarSlett